Aston & Lukas

Alla inlägg den 3 april 2012

Av AnnCatrin - 3 april 2012 13:46

Hallå!
Säg den lycka som varar, våren kom visst av sig BIG TIME!  ja ja jag vet att det är för tidigt att börja jubla i mars  men lite glad var man allt när snön smälte i rekordfart och solen värmde, men nu så är ordningen återställd med äkta norrländskt aprilväder, snö, hagel och minusgrader, precis som det ska vara!   


I söndags hade vi sennenträff

Ok, då, jag erkänner att jag fuskat med bilden jag la ut på fejan ......... 


 
men det blir så mycket bättre om man puttar ihop dom lite ...........  man kan inte lita på nåt nu för tiden!  ...................men har man sennenträff på 1:a april får man skoja med bilderna, så det så!   

fast att valpar är söta är iallafall sant, Bernerdalens Kalimera 13 veckor 
 
 
  

Bernerdalens Rockn` Roll King 8 år


Idag begav vi oss till Fläsian, attans att det alltid ska komma moln helt olägligt!   






       TJOOHOOOO!!!!!!1 vadå stanna kvar? Vi jobbar vidare på gruppfotoprojektet ......är det konstigt att man måste klipp och klistra??? 



Liten farbror gick ut en bit .................... skönt att han inte prompt måste simma !


    
Is som flyter på vattnet gör en inte direkt badsugen .........................



   


    Men kallt eller inte .................det går inte att frångå faktum att sandstranden är framme igen!  


A´puh, ikväll väntar en nära döden upplevelse ............................... 



Rad 20, fatta hur högt upp det är! F_N ta dom om dom inte säkrar elitseriekontrakt när jag riskerar livhanken för att heja fram dom!


Och påsken står för dörren ........................vet inte för vilket år i ordningen som jag missar blåkulla ........jag ska ju jobba jag, men ha det helt hysteriskt roligt ni lyllosar som kommer iväg!
ha det! // AC




mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Ovido - Quiz & Flashcards