Aston & Lukas

Alla inlägg den 20 december 2008

Av AnnCatrin - 20 december 2008 08:45

Godmorgon!

4 dagar kvar på den femte smäller det!

jag och den här bloggen är inte riktigt i fas med varandra, jag blir galen när det inte går som jag tänkt, nu är det typ fjärde gången som jag skriver om, först hade jag glömt ladda upp bilderna vilket innebär att texten försvinner som jag skrivit, men om jag sparar så innebär det att det visas, och jag kan väl för böveln inte sitta och publicera halvskrivna inlägg stup i kvarten?
Skulle lite snabbt bara lägga upp bilder från gårdagen som Anneli fotat.
Och när jag väl hade lagt upp alla bilder och skulle spara....då kunde inte sidan visas och alltihop gick upp i tomma intet i cyberrymden....puh
nytt försök:

Maxen tar spektaklet med ro

få se nu, undrar om det funkar från sidan?

med tanke på längden på den här tungan på "Toker" så är det inte så konstigt att han sov som en klubbad oxe hela kvällen!

mattes snygging!





vältvättade öron fick hon iallafall!

i love you!

till och med katterna var gästvänliga! inte som grannens katt som springer och retas utanför staketet.

frustrerad tonåring med hormonrusning eller?


mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Ovido - Quiz & Flashcards