Aston & Lukas

Alla inlägg den 13 december 2008

Av AnnCatrin - 13 december 2008 10:47


Ja´ha då var det lucia då, och det går ju som vanligt obemärkt förbi, när barnen vuxit förbi dagis och skoltider.
jag kan faktiskt skryta med att jag varit lucia i skolan, årskurs 6, vi lussade för hela låg- och mellan stadiet.....men det var då det!
Idag fortsätter det stora julstöket i sakta mak, tänkte faktiskt ta in granen, om jag híttar julgransfoten !
Ikväll är det party på Ada´s klubbkåk, som det känns just nu så blir jag nog kvar hemma i soffhörnet, vi får väl se, jag kan ju alltid ombestämma mig.
Det är - 8 grader ute och allting tyder på att snön är här för att stanna, det enda negativa med det är den där detaljen som kallas skottning.....igår gick plogbilen en vända så det skulle behövas skottas några spadtag.....sonen!...mamma har mera godis ! ;0)
Pratade nyss med Camilla, allt var bara bra med Tuffa, det var ett mindre ingrepp denna gång så prognosen ser ju väldigt lovande ut ur ett lekmannaperspektiv!

mysstund på hallgolvet

Måste ju fira snön med en cigarr i mungipan........

Nu kom hunden inhaltande efter en promenad med hussen, som tur var så var det bara en isklump modell större under ena tassen så den hältan var lätt att fixa!
Det blir en skogssväng lite senare, idag skiner solen från en ljusblå himmel så det kan nog bli fina kort.
Nu när jag tittar tillbaka på korten som jag knäppte i somras så tycker jag att flera är riktig bra, men det tyckte jag inte då, jakten på det perfekta korten kommer nog aldrig att ta slut!
Nä nu ska jag gå ut i frigge och leta julgransfoten och en såg behöver jag oxå för ett nytt snitt i stammen....det tar sig sakta men säkert!
ha de´bra / AC
                          


mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Ovido - Quiz & Flashcards