Aston & Lukas

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av AnnCatrin - 17 oktober 2009 13:24

hallå!

att min hund tar för sig och tar plats visste jag redan...men fattar ni vad sjukt tomt det blir när han inte är hemma!

vad gör man när man har en hundfri helg?....jo, man blir handlingsförlamad och sitter mest och tomknappar på datorn.....har fixat en egen sida åt Aston på facebook....han har ju tjatat länge om det men kan inte själv eftersom att han är minderårig.....och han vill ju sååå gärna spela farmville..... Gardeningeller så är det hans matte som har snöat in på det totalt och vill ha en till liten täppa...vem vet? jag ska höra med Johan hur han tycker att det är.... Thinking 

kryssningen gick bra, det blev väl lite fundersamt när vi låg kvar i STHLM i två timmar för att slippa dom värsta vågorna....hmmm.... Boating 2 men visst gungade det, men då låg jag redan nedbäddad under täcket och nån fara för att trilla ur bingen var det aldrig!
Torsdag kväll kom vi hem vid 22-tiden och sen var det iväg på jobbet på fredag morgon....ingen rast och ingen ro, idag när jag kom hem strax efter tio så frågade min man när hunden kommer hem.....han kommer på måndag....på måndag!!??  Scared 1 hur ska det gå?? det är ju så tomt här och Magnus har frågat flera gånger när han kommer hem.....  ja, men jag sa ju att han är bortlovad eftersom jag jobbar hela helgen.......ja det är klart, har han varit hemma några timmar så vill vi väl låna bort honom illa kvickt igen..... Roll nä, så illa är det inte! jag tycker att det är värt hur mycket som helst att vi kan stuva runt lite i hundbeståndet mellan varven och hjälpa varandra, och på måndag är ordningen återställd när jag kommer hem!
Den nya bean-bagen hade kommit medans jag var på turné......det blev nog lite mycke´kulor i den så idag har jag tömt ur lite....det var ju enkelt.....eller inte.....och det var ju väldigt smart att lämna kastrullen som jag öste kulorna med kvar i säcken......stick in armen i miljarder plastkulor och fiska upp en kastrull utan att söla......näpp, det går verkligen inte!

Nu fattas det bara en hund som ska provligga  Bravo! 

Så tills att mattes lilla älsklingsbusbulle kommer hem får jag nöja mej med lite tröstattrialjer....det är synd om mej!
ha de bra / AC
   törs man hoppas på en liten vinst för Timrå idag som plåster på såren.......??






mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Ovido - Quiz & Flashcards