Aston & Lukas

Direktlänk till inlägg 2 juli 2009

allra längst ner 2/7

Av AnnCatrin - 2 juli 2009 20:57

hallå!
Ikväll blev det middag på Jensens Bofhus....mmm....onödigt god biff bidde det där.
Nu laddar vi för att vända hemåt imorgon så det blir en tidig kväll, den tropiska värmen gör sitt till att man inte orkar så många knop.
idag har vi iallfall varit till Trelleborg och sen blev det lunch i Smygehuk.....beslutsångest över vad vi skulle välja men det blev skagenbakelse för oss och räkmacka till Angelica....vårt sällskap tog en silltallrik.
Sen tog vi en sväng till Skanör Falsterbo på väg tillbaka till Malmö, vi har hunnit med en hel del, ingen av oss har ju varit här i "Fabbeland" förut.
Fabbe har stökat undan sin röntgen nu och det var väl inget att hjula över, skrotben bak, C och D höft....så alla tre kompisarna kan väl nu gå under namnet "skrot, skrotigare & skrotigast" Kicking Dirtmen så är det, man kan inte veta före hur det ska utveckla sig men det är ju inte så upplyftande att den ena är värre än den andra, Aston kom lindrigast undan med en etta på ett framben, både Tuffa & Fabbe har opererat fram, Tuffa armbågar och Fabbe Bogarna......Tuffa klarade bakdelen på röntgen men inte lillkillen Fabbe.......hmmm.
Så nu får vi hoppas att våra skrotnissar håller ihop och slipper få problem med sina ben !
Avslutar med ett gäng bilder, även om vi oxå bor vi havet så är det inte på långa vägar samma sak, det är otroligt vackert här nere, imorgon blir det östkusten upp mot Norrköping.
ha de bra / AC














 









här varnas det inte för älgar......;0)




 
 
Anneli

Anneli

2 juli 2009 22:05

Hallå !
Javisst är det vackert där nere...men detär vackert här uppe också...fast på olika vis :)

Haha...jag ser att du klämt in en massa vindkraftverk OCH en väderkvarn...du är för gullig du *asg* Men visst är de fina ? ;)

Ha en trevlig tur uppåt i morgon nu,och kör försiktigt.
Kramkram Anneli

http://www.maximilian.panatet.se

 
camilla

camilla

3 juli 2009 00:14

Ja , där fick Annelie lite ögongodis , men det ser jättefint ut ner i pannkakslandet , varningstriangeln på grodan hade ju nästan varit värt att skruva ner och ta hem tycker jag *asg * .
Ja , det är inte så mycket att säga om våra skritnissar , mer än att vi får hoppas att dom får ett långt och bekymersfritt liv ändå .
Sov så gott nu för imorgon väntar Snygglars på er .
Kram och kör försiktigt.
Camilla

http://www.mills.zoomin.se

 
Ingen bild

Isabelle

3 juli 2009 19:17

Jomenvisst är det så! Skåne är hur vackert som helst! Västkusten har jag också hört ska vara bedårande! Här där vi bor är också jättevackert och norrland har allt sina guldkorn de med! Har hört att Pite havsbad ska vara sevärt så dit tänkte vi åka någon gång :-) Så jag håller med Anneli; det är vackert på sitt sätt på de olika ställena :-)
Ni verkar ha haft det toppen på resan och jag vet minst ett par stycken som med glädje ser att ni kommer hem igen :-)
Och berners och deras leder.. det verkar vara mer regel än undantag att de får anmärkning minst någonstans.. jätteledsamt.. men förhoppningsvis får de ett bra och långt bekymmersfritt liv ändå som Camilla säger.
Ha en härlig helg! Kram från oss

 
Ingen bild

Stina

5 juli 2009 15:57

Åh. Är ni inte hemma ännu?? Näe...det är helt rätt. Åk bort och lufta tårna och upplev lite!! Själv får jag se till att inte få ett hugg i mina ;)
Tack så mkt för dina inlägg. Självklart strålande glad matte! Jag förstår dig precis i röda-jakten. Alla har vi varit där. Även om folk kanske kan tro det så är jag INTE en cert-jagande-hysterisk-gräver-ner-mig-om-det-skiter-sig-människa. Vi har bara haft en jäkla tur tror jag! Och tacksam över att vissa domare gillar honom självklart. Men, men...vad är väl en papperslapp i vinden? Det finns inga cert som fixar varken middag, tvätt eller vardagen i största allmänhet har jag märkt. och inte tar de ut stickor ur fötterna på döttrarna heller. Vilket jag måste fixa nu...det lär bli en högljudd historia! :0
Kram! Bosse hälsar med höga snarkningar. Vilket jäkla namn han fick då!? Ja, ja...bara han kommer när man ropar så kvittar det väl om det är Bosse eller Knäckebröd.
Sådär ja...nu har jag fixat det längsta inlägget för dagen va?! *fniss*

 
Ingen bild

Sissi

18 augusti 2009 14:57

Ni var inte mer än två mil från där jag bor...;) Fina bilder!
Ja, det här med röntgen..man gör så gott man kan men det är som ett lotteri..
Hoppas att de inte får några problem i framtiden, men med rätt motion och att de inte blir för "tunga" så blir det nog bra.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AnnCatrin - 26 februari 2014 22:23

jag förnyar mig och byter blogg!häng med till den nya!  http://acufoto.wordpress.com ...

Av AnnCatrin - 20 februari 2014 14:00

Hallå!   Ytterligare ett år av galenskaper att lägga till handlingarna och jag bara kräver att han blir lika gammal som sin mor, dvs 12 år .........så vi har många år kvar av stolleprov!Tur att jag väljer själv vart jag lägger fokus ........... kunde...

Av AnnCatrin - 7 februari 2014 22:30

Hallå!Hur kan man bli valpsugen så här hux flux när man ingen valp ska ha???Vilken tur att man kan få sig en dos valpmys i en annan kommun så att man klarar sig ett tag ........... för dom är ju inte valpar för evigt .......... som på beställning bli...

Av AnnCatrin - 30 januari 2014 20:41

Hallå!Jajamän, nu har vi stökat undan januari,även om jag känner mig lite missnöjd med vädret så är det bara att gilla läget ........ det är då tusan vad solen håller sig borta ........ men då borde vi ha tillgodo när sommaren kommer tycker jag!Men t...

Av AnnCatrin - 19 januari 2014 08:13

Godmorgon!Uppe med tuppen ........ja allt är ju relativt, men att kliva upp 7.30 är i allafall tidigt i min sinnevärld .......... men så får det bli när man ska jobba, hundarna måste få mat och vila magen efter det, sen kan vi promma innan jag åker p...


mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Ovido - Quiz & Flashcards