Aston & Lukas

Alla inlägg den 17 november 2008

Av AnnCatrin - 17 november 2008 16:21

Hallå!
Ja´vad ska man säga...annat än stort GRATTIS !!!!!!! till Aragon och Magic som kammat hem BIR varsin dag i helgen, Magic blev BIG 3 oxå.......och jag som precis bokat rum på Sala stadshotell i februari....det kanske är lika bra att man stannar hemma?

Genein´s Aragon av Inchi

"Magic"   Genein´s Adler av Inchi
Nåja, samla rosetter ni, min kille är iallafall snyggast i min värld ! ;0)
Vi ska jobba hårt för en liten lila rosett på Söndag, det har varit lite snålt på den fronten trots bra kritik tycker jag!
Annars inget nytt under solen, min lediga vecka startade jag imorse med att ligga kvar i sängen till 11.30, har plöjt igenom bok nr 2 som kom på posten, DÖDERGÖK/ Katarina Wennstam, läsvärd men inte speciellt spännande.

En lång skogsprommis vart det sen, nu lyfter han på benet lite här och där, inte så noga alla gånger, man kan gå och kissa samtidigt oxå tycks han tänka.
Vet inte varför jag gått och väntat på att han skulle börja med detta, det var ju enklare när han bara kissade en gång, och stod still, nu verkar det vara ok att kissa på sig själv.....stå still hundskrälle!( nää, så säger man inte till mattes hjärtebarn....)
Vi har letat löss i två dagar men peppar peppar inte hittat några kryp, det var Fabbe som skaffat sig "husdjur", men det var ju några veckor sen dom träffades så vi hoppas att det är lugnt.
Igår var vi upp till garaget och startade hojarna, mest för att låta oljorna snurra runt lite, men hua vad sugen man blir på en tur när man hör det goa mullret!

Jag, Pia & Anki på Åland
Jag tycker att det är härligt med vintern men man vill ha sommar oxå, svårt fall!

Jag och Pia , gubbarna i bakgrunden
Till sommaren blir det förhoppningsvis lite mer åka av, hur ska tiden räcka till?

Jag, Hasse & Pia, glasspaus
Har lagt ner planerna på att byta in husvagnen för vi har så tung bil så om jag ska kunna köra så blir det till att hänga på en pyttevagn för att klara viktgränsen, och då får det vara, jag får släpa med mig maken istället!
Imorgon ska vi hämta hem vagnen från firman den stått på för där har det inte hänt nåt, har raggat upp en plats att ställa den på så får vi se hur landet ligger mot sommaren.
Nu blir jag iallafall sugen på att åka en tur, andra i familjen är inte lika glada vid tanken men jag ser fram emot det faktiskt!
( bara för det så kommer det väl nån och vill köpa den nu när jag bestämt mig för att ingen vill ha den)
resten av dagen tänker jag göra ingenting, skön start på veckan, vi får hoppas att det blir nåt vettigt gjort nån dag.........
ha de bra AC


mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Ovido - Quiz & Flashcards